הגיע הזמן להתחיל לחייך – שיפור אסתטי באמצעות השתלות שיניים

 

כשאנחנו חושבים על בריאות הפה והשיניים שלנו, אנחנו חושבים לא מעט גם על הנראות שלהם. שיניים שאינן בריאות אמנם יכולות לפגוע בתפקוד שלנו ולגרום לנו לכאבים או לחוסר נוחות, אך הן גם עשויות לגרום לפגיעה בביטחון העצמי שלנו במקרים מסוימים.

בעת חיוך או דיבור, אנחנו חושפים את השיניים שלנו, ובעיקר את השיניים הקדמיות, ולמראה שלהן יש השפעה משמעותית על האסתטיות שלנו. כאשר השיניים שלנו נראות לא טוב, מסיבות כאלו או אחרות, אנו עשויים לחוש חוסר נעימות, ולנסות אפילו להסתיר אותן לעתים, וכך להימנע מפעילויות שונות ומחיוכים רחבים.

ברבים מן המקרים, השתלת שיניים עשויה להיות הפיתרון המיטבי לבעיות כאלו, והיא יכולה להשיב לכם את החיוך ואת הביטחון:

מה זה השתלות שיניים?

השתלת שיניים היא למעשה התקנה של שתל דנטלי בעצם הלסת של המטופל, כך שהוא יהווה בסיס יציב וחזק להתקנת כתר אסתטי שנראה כמו שן טבעית ומהווה לה תחליף איכותי ופונקציונלי. השתלת שיניים מתאימה לאנשים עם שיניים חלשות ופגומות שיש צורך לעקור על מנת לשמור על בריאות הפה של המטופל ולהשיב לו את התפקוד. במקרים מסוימים, היא גם מתאימה להחלפת שיניים שהמראה שלהן פגום במיוחד. כך, התקנת כתר על גבי שתל דנטלי מאפשרת ליצור יש מאין – שן אסתטית וחדשה במקום שבו חסרה שן כזו.

כאשר אנחנו מדברים על סוגי השתלות לשיניים, חשוב שנתייחס למצב פיו של המטופל, למספר השיניים החסרות ולמיקום שלהן בפה, לעובי העצם באזור ההשתלה, לצבע וצורת השיניים הטבעיות בפה ועוד. בהתאם לכל אלו יבנה מומחה שיקום הפה את ההליך הטיפולי של ההשתלה, כך שהתוצאה תהיה נוחה, נטולת כאבים, עמידה לשנים רבות וכמובן, אסתטית. 

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

כיצד השתלות שיניים ישפרו את החיוך שלי?

המראה של השיניים הקדמיות שלנו צריך להיות מושלם. לאחר טיפול השתלת שיניים אנחנו אמורים לקבל חיוך יפה וטבעי, כשמראה השיניים הוא אחיד והרמוני. חשוב מאוד לזכור כי שתל בשיניים קדמיות צריך להיות חזק, יציב ובמידות הנכונות, כך שיהיה לנו נוח לאכול ולדבר וליהנות מהן במשך שנים, אך גם הנושא האסתטי הוא משמעותי.

כאשר הרופא המטפל שלנו בוחר בעבורנו שתלים דנטליים להשתלת השיניים, חשוב שהוא יבין ויבחן לעומק כמה גורמים, כגון מה יהיה השימוש של השן, כמה לחצים יופעלו עליה ובאילו כיוונים ומהו עומק העצם המאפשר את החדרת השתל. כמו כן, עליו להכיר היטב את ההברגות והחומרים השונים שמבדילים בין שתל לשתל, ובסופו של דבר, לבחור בזה שיעניק לכם את התוצאה המיטבית.

כיצד בוחרים בכתר הנכון להשתלה?

לבחירה בכתר הנכון שיותקן על גבי השתל הדנטלי יש חשיבות רבה לקבלת המראה האסתטי הרצוי. קיימים היום בשוק כתרי חרסינה וכתרי זירקוניה, ששניהם נחשבים ליציבים וחזקים במיוחד. כתרי הזירקוניה העשויים מתכת זירקוניום לבנה הם עמידים מאוד ואין בהם בעיה של חשיפת בסיס המתכת האפורה, כפי שקיים לעתים בכתרי החרסינה. מצד שני, כתרי החרסינה מגיעים במגוון צבעים רחב יותר, כך שניתן להתאימם בצורה טובה יותר לגוון הטבעי של השיניים בפה, וזה חשוב במיוחד בהשתלה של שיניים קדמיות, שכן אנו לא רוצים שהשן המושתלת תיראה בולטת וחריגה.

בכל אחד מן הנושאים שמנינו, אנו מציעים לכם להתייעץ עם הרופא המטפל שלכם על מנת לקבל את הבחירה הנכונה ביותר בעבורכם. לאחר עבודת תכנון יסודית ובהתאמה אישית למצבכם, תוכלו לקבל שיניים חדשות ויפות, שישלימו את השיניים הטבעיות בפה שלכם ויעניקו לכם חיוך רחב ושמח במיוחד.

פרופ' זאב אורמינר

מומחה לשיקום הפה, אסתטיקה דנטלית, שתלים דנטליים

אודות פרופ' זאב אורמינר

פרופ' זאב אורמינר הוא מומחה לשיקום הפה עם 30 שנות ניסיון ומרצה בכיר בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א. הטיפולים במרפאה כוללים כתרים וסתימות, שתלים, הלבנת שיניים וציפוי שיניים. תהליך הטיפול כולל אבחון מעמיק ותוכנית טיפול מותאמת אישית, המבוססת על ניסיון רב שנים וידע עדכני.

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן