השתלת שיניים בכל הפה

היכולות הטכנולוגיות והרפואיות הקיימות כיום מאפשרות תוצאות שבעבר היו דמיוניות, החלפה אסתטית, תפקודית ועמידה של שיניים חסרות או פגומות. טיפולי השתלת שיניים נמצאים ברמה גבוהה מאוד ועם מכשור רפואי משוכלל ביותר, כך שאנשים רבים בוחרים בהליך זה כחלק מרכזי בתהליכי שיקום הפה והחזרת השיניים שלהם למצב מתפקד ואסתטי. בשנים האחרונות שומעים רבות על טיפולי השתלת שיניים בכל הפה, ממש החלפה מלאה של כל או רוב השיניים בחלל הפה לעומת שתל דנטלי עם שן מלאכותית בודדת.

רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא ומיד תדעו יותר ותקבלו את הדרך ליצירת קשר לבירור האם הטיפול רלוונטי עבורכם.

שתלים דנטליים – שיניים מלאכותיות קבועות!

החידוש הגדול של השתלות השיניים הגיע באמצעות פיתוחים של שתלים דנטליים מצוינים, לצד יכולות ייצור מדויקות של הכתרים המהווים את השיניים המלאכותיות עצמן. בעבר שיקום של מחסור מלא בשיניים בוצע באמצעות שיניים תותבות נשלפות, שיטה הקיימת גם היום במקרים מסוימים. מהפכת השתלות השיניים מאפשרת "לקבל" שיניים מלאכותיות קבועות, מתפקדות באופן מלא, חזקות ועם עמידות ברת קיימא לאורך זמן רב.

השתלת שיניים מספקת מענה מצוין ורב גוני לבעיות תפקודיות של מחסור בשיניים וכמו כן להיבטים האסתטיים של שיניים חסרות ו/או פגועות. מבחינה זו, השתלת שיניים בכל הפה מספקת פיתרון מדהים ומצוין מכל בחינה, גם באופן כללי ובוודאי שבהשוואה לתותבות נשלפות.

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

מי מבצע השתלות שיניים

כפי שכבר הסברנו בעבר כאן, השתלת שיניים אינה רק הפעולה הטכנית של החדרת השתל והדנטלי ובניית הכתר מעליו. זוהי פעולה המצריכה בדיקה מקיפה של המטופל, תכנון מוקדם ומדוקדק תוך התחשבות במכלול המאפינים של אותו מטופל ורק אז ביצוע הפעולה עצמה. זוהי הסיבה שהשתלות שיניים חייבות להיות מבוצעות רק ע"י רופא שיניים מומחה לשיקום הפה. זהו רופא שיניים שעבר התמחות מקצועית בתחום רחב ומרתק זה. למומחיות ולניסיון יש חשיבות בכל טיפול, קל וחומר בהליכים מורכבים וארוכים כמו השתלת שיניים בכל הפה או השתלת שיניים ביום אחד. לצד המומחיות המקצועית המתחייבת והנדרשת, רופא שיניים המבצע השתלות דנטליות חייב להחזיק בציוד רפואי מתקדם, משוכלל ויקר.

מגוון שיטות להשתלות שיניים

כיום קיימות כמה וכמה שיטות של השתלת שיניים, כולל בתחום הייחודי של השתלת שיניים בכל הפה. הטכניקה הקלאסית ובמידה רבה הבטוחה ביותר מבחינת תוצאות ארוכות טווח והתאמה אישית, היא השתלת שיניים עם שתל דנטלי ייעודי ובודד לכל שן מלאכותית. במקרה של השתלה בכל הפה מדובר על הרבה מאוד שתלים ועל טיפול כולל שאורך תקופה ארוכה מאוד ועם הרבה ביקורם במרפאה. חשוב לציין כי השתלות שיניים מאפשרות כיום להתקין שיניים מלאכותיות גם במקרים של מחסור בעצמות הלסת שאליהן לרוב מתחבר השתל. כך אפשר לבצע הרמת סינוס

בלסת העליונה או השתלת שיניים בזאלית בלסת התחתונה – שימוש בשתלי דיסק שאינם צריכים עיגון וקיבוע לעצם.

שיטה נוספת ומאוד פופולארית כיום היא השתלת שיניים ביום אחד, או בשמה הנוסף All on 4 / 8. שיטה זו כוללת השתלת מספר מצומצם של שתלים, כאשר על גבי כל שתל מולבש גשר של כמה שיניים מלאכותיות – ואפשר עקרונית להשלים את הטיפול הפיזי כולו ביום אחד ולצאת עם שיניים חדשות ומתפקדות.

להשתלות שיניים יש יתרונות רבים ומדובר על התפתחות מהפכנית וחשובה ביותר בעולם הרפואה הדנטלית. אך קיימים גם חסרונות, למשל חסרונות השתלת שיניים בכל הפה ביום אחד – למשל כשל של השתל בגלל עומס רב מדי, עיגון ואיחוי לא מוצלחים של השתל בגלל מהירות הטיפול, שחיקה מהירה יותר של השתל והשיניים המלאכותיות, התפתחות דלקות וזיהומים באזור ההשתלה ועוד שלל בעיות פוטנציאליות. פרופ' זאב אורנימר בעל ניסיון רב וראיה רחבה בתחום השתלות השיניים ועל כן, לא אחת, המלצתו נוטה לכיוון של השתלה קלאסית עם שתל דנטלי ייעודי לכל שן, תוך קבלה של תוצאות מעולות המחזיקות לאורך שנים.

מעוניינים לבדוק איזה טיפול השתלת שיניים מתאים לכם? התקשרו עכשיו לקביעת פגישה – 03-6124224

פרופ' זאב אורמינר

מומחה לשיקום הפה, אסתטיקה דנטלית, שתלים דנטליים

אודות פרופ' זאב אורמינר

פרופ' זאב אורמינר הוא מומחה לשיקום הפה עם 30 שנות ניסיון ומרצה בכיר בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א. הטיפולים במרפאה כוללים כתרים וסתימות, שתלים, הלבנת שיניים וציפוי שיניים. תהליך הטיפול כולל אבחון מעמיק ותוכנית טיפול מותאמת אישית, המבוססת על ניסיון רב שנים וידע עדכני.

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן