שתלים בשיניים במרפאת פרופ' זאב אורמינר

כמו לא מעט החלטות משמעותיות בחיים, גם ההחלטה על ביצוע שתלים בשיניים היא החלטה חשובה שיש לה השלכות לטווח הארוך. ההחלטה הזו מגיעה לרוב לאחר טיפולי שיניים רבים וניסיונות לשמר שיניים פגומות – שלא צלחו. במצב זה, חלק מהמטופלים סובלים מכאבים, מחוסר נוחות ולעתים אף מקשיים באכילה ובדיבור, ויש כאלו שעדיין אינם מרגישים כך, אך גם הם יודעים כי נדרש פיתרון רפואי מתאים לבעיה שלהם.

מתי נדרשת השתלת שיניים?

השתלת שיניים היא פיתרון למצבים שבהם נדרשת החלפה של שן טבעית אחת או יותר בפיו של המטופל. כאשר שן מאבדת מחוזקה או מיציבותה או כאשר היא כבר חסרה מסיבה זו או אחרת, ניתן להחליפה בכתר מלאכותי המוברג על גבי שתל דנטלי המעוגן לעצם הלסת. כך, מקבלים שן חזקה ויציבה, שאינה גורמת לכאב ושנראית כמו שן טבעית, והיא יכולה לשמש את המטופל במשך שנים רבות.

התקנת שתלים בשיניים היא תהליך לא קצר, ויש לו גם עלות בלתי- מבוטלת, אך הוא בהחלט יכול להשיב את החיוך לפניהם של המטופלים ולשפר במידה ניכרת את ההנאה שלהם מהחיים. אז אם אתם נדרשים לשתלים, אל תהססו ואל תבזבזו זמן יקר – פשוט עשו זאת!

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

תכנון מוקפד של כל שלבי ההשתלה

לאחר שהחלטתם כי הגיע הזמן שלכם ליהנות מהתוצאות הנהדרות של שתלים בשיניים, נותר לכם כעת למצוא את המרפאה שבה תקבלו מענה מיטבי וטיפול איכותי. מרפאות שיניים רבות מציעות את השירות של השתלת שיניים למטופליהן, וחשוב מאוד שתבחרו נכון. התקנת שתלים בשיניים היא תהליך הכולל שלבים שונים ומערב טכניקות ואביזרים רפואיים מגוונים, כך שידע מעמיק וניסיון רב-שנים בתחום מצד הרופא המטפל יכולים בהחלט לשחק תפקיד משמעותי בהצלחתו.

במרפאה של פרופ' זאב אורמינר תקבלו מענה מקיף ומושלם לצרכים שלכם. פרופ' אורמינר הוא רופא מומחה לשיקום הפה, ובזכות כך, הוא יכול להתוות תוכנית טיפול מקיפה ומלאה, שמערבת גם גורמי טיפול נוספים במקרה הצורך. המומחיות של פרופ' אורמינר בתחום השתלות השיניים מבטיחה כי כל מטופל יקבל בדיוק את המענה שלו הוא זקוק, תוך התייחסות מעמיקה למצבו הייחודי ותכנון מוקפד של כל שלבי ההשתלה.  

למשל, הבחירה מבין מגוון סוגי שתלים לשיניים היא בחירה שיש לה משמעות רבה להצלחת התהליך כולו, והיא משפיעה על אורך החיים של השתל, על רמת ההתאמה שלו ועל הנוחות שהוא מספק למטופל. שתלים דנטליים נבדלים זה מזה במדדים רבים, ובהם אורך השתל, סוג התבריג שלו, צורתו, החומר שממנו הוא עשוי ועוד. התאמה נכונה של סוג השתל למטופל, בהתבסס על מיקום השתל בפה, עומקה של עצם הלסת, הכתר שיחובר אליה ועוד, יכולה ליצור את ההבדל בין שן חלופית המתפקדת היטב לאורך שנים רבות ובין שן המסבה כאב וחוסר נוחות שיש להחליפה לאחר תקופה קצרה.

אנחנו מבינים כעת עד כמה חשוב מאוד לתכנן היטב את תהליך ההשתלה, ובמרפאה של פרופ' אורמינר יודעים לעשות בדיוק את זה. לאחר בחינה של מצב המטופל יוחלט על סדר הטיפול. לעתים יהיה צורך בטיפול שיננית מקדים או ביישור שיניים, ולעתים ניתן יהיה להתחיל מיד במדידות ולאחר מכן לעבור להשתלה עצמה. גם לאחר ההשתלה ומיקום הכתר, יימשך מעקב קבוע אחר מצב השתלים, וכן שימור מצב הפה ככל הנדרש. במרפאה מבוצעים הליכי השתלה מגוונים: שתלים בשיניים קדמיות ואחוריות, התקנת כתרים וגשרים על גבי השתלים, בניית עצם לפני השתלה ועוד מגוון טיפולי שיניים אחרים שיעזרו לכם לשמור על פה בריא באופן קבוע.

שתלים בשיניים מהווים פיתרון מצוין למטופלים רבים, וכשהתהליך נערך נכון, הם יכולים להעניק שנים של נוחות והנאה. אז אל תתפשרו על הבריאות ועל איכות החיים שלכם – ודאו כי אתם נמצאים בידיו של איש המקצוע הטוב ביותר, שיכול לתכנן בצורה המיטבית את התהליך הנכון ביותר בעבורכם ולבחור לכם את השתלים המתאימים ביותר.

 

פרופ' זאב אורמינר

מומחה לשיקום הפה, אסתטיקה דנטלית, שתלים דנטליים

אודות פרופ' זאב אורמינר

פרופ' זאב אורמינר הוא מומחה לשיקום הפה עם 30 שנות ניסיון ומרצה בכיר בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א. הטיפולים במרפאה כוללים כתרים וסתימות, שתלים, הלבנת שיניים וציפוי שיניים. תהליך הטיפול כולל אבחון מעמיק ותוכנית טיפול מותאמת אישית, המבוססת על ניסיון רב שנים וידע עדכני.

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן