שיקום הפה – המתנה שלכם לעצמכם

כאשר אנחנו מתבגרים, ובעיקר כאשר אנחנו הופכים להורים, מרב תשומת הלב שלנו עוברת להיות מופנית לטיפול באנשים הקרובים לנו – הילדים שלנו, בני הזוג שלנו, ההורים שלנו ועוד. יחד עם אורח החיים התובעני והעמוס שלנו, עם העבודה והסידורים, עם הבית והמשפחה – לא נשארים לנו מספיק זמן ואנרגיה לדאוג לעצמנו. וכך, מבוגרים רבים מוצאים את עצמם עם בעיות שיניים שאינן מטופלות, פשוט מכיוון שאין להם זמן או כסף לטפל בעצמם או מכיוון שהם אינם חושבים שזה חשוב מספיק.

ובכן, אתם מאוד חשובים. ומגיע לכם ליהנות מפה בריא ומחיוך יפה לא פחות מלכל אחד מהאנשים שאתם אוהבים. עולם שיקום הפה מציע לכם מגוון גדול של טיפולי שימור, שחזור ואסתטיקה שיכולים לגרום לכם לשיפור משמעותי באיכות החיים. זוהי המתנה הכי גדולה שאתם יכולים להעניק לעצמכם – איכות חיים נטולת כאבים וחוסר נוחות ולא פחות חשוב, מראה נהדר ובריא.

מחזירים את מה שאבד

ככל שאנחנו מתבגרים, רבים יותר ויותר מאיתנו סובלים מבעיות של אובדן שן. הסיבות לאובדן שן הן רבות ומגוונות: טיפולי שיניים שלא צלחו בעבר, דלקות חניכיים חריפות, חבלות ועוד. התוצאה היא שבפינו יש שן שאינה יציבה ושגורמת לנו לכאב או לחוסר נוחות בעת האכילה, או שהשן כבר אינה נמצאת בפינו בכלל בשל נשירה או עקירה יזומה.

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

 

הפיתרון של עולם שיקום הפה למצב זה הוא השתלת שיניים המיועדת להחליף את השן הטבעית הפגומה או החסרה בשן מלאכותית חדשה, הנקראת "כתר". על מנת שהכתר ישמש היטב את המטופל לאורך שנים, חשוב שהוא יהיה במידות המדויקות, בצבע המתאים ובצורה הנכונה, וחשוב אפילו יותר, שהוא יהיה מעוגן היטב לעצם הלסת באמצעות שתל דנטלי שנבחר בקפידה ונקלט היטב בפיו של המטופל. כך ניתן להשיג תפקוד מלא של השן המלאכותית וגם מראה טבעי ובריא.  

פתרונות חדשים שכדאי להכיר

ההתקדמות של עולם שיקום הפה, שלעולם אינה עוצרת, הביאה עמה לאורך השנים גם פתרונות חדשים למטופלים הדורשים מענה שונה מהרגיל.

אחת הדוגמאות המעניינות לכך היא השתלות שיניים למחוסרי עצם המיועדת למטופלים שעצם הלסת שלהם דקה מדי ואינה מאפשרת עיגון יציב של שתל דנטלי. מצב זה, של עצם דקיקה, עשוי להיווצר כתוצאה מדלקות חניכיים או נסיגות חניכיים וכן מהיעדרה של שן טבעית המחוברת לעצם במשך תקופה ארוכה. על מנת להתמודד עם המצב הזה בהצלחה נדרש מומחה שיקום הפה לבחור בשתלים קצרים יותר, שיתאימו לעצם הקיימת ויישארו יציבים בה לאורך זמן.

דוגמה אחרת לפיתרון מתקדם בעולם שיקום הפה היא השתלת שיניים ביום אחד המקצרת את תהליך ההשתלה הנפרס על פני חודשים רבים ליום אחד בלבד. לשיטה זו יש יתרונות בולטים, בדמות תוצאה מהירה ותהליך קצר, אך חשוב לזכור כי היא אינה מתאימה לכל מטופל ולכל מצב של אובדן שן, וחשוב להתייעץ עם מומחה שיקום הפה לפני הבחירה בהליך השיקומי שהכי מתאים לכם.

עולם שיקום הפה מציע לכם מגוון טיפולים שיכולים לשפר את חייכם, ובהחלט מגיע לכם. העובדה שאתם דואגים לכולם, לא אומרת שאתם לא צריכים גם לדאוג לעצמכם, ובריאות הפה שלכם היא תמיד בעדיפות גבוהה. אז אם אתם צריכים השתלת שיניים ואתם דוחים שוב ושוב את הביקור אצל הרופא, הגיע הזמן להפסיק. פה בריא וחיוך יפה הם מתנה נפלאה שכדאי לכם להעניק לעצמכם.

 

 

 

 

פרופ' זאב אורמינר

מומחה לשיקום הפה, אסתטיקה דנטלית, שתלים דנטליים

אודות פרופ' זאב אורמינר

פרופ' זאב אורמינר הוא מומחה לשיקום הפה עם 30 שנות ניסיון ומרצה בכיר בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א. הטיפולים במרפאה כוללים כתרים וסתימות, שתלים, הלבנת שיניים וציפוי שיניים. תהליך הטיפול כולל אבחון מעמיק ותוכנית טיפול מותאמת אישית, המבוססת על ניסיון רב שנים וידע עדכני.

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן