כוחו של חיוך

אין כמו חיוך כדי ליצור קשר בין שני אנשים זרים. לכן רבים מאתנו מקדישים היום זמן וכסף כדי לשפר את המראה הפנים והשיניים כצעד ראשון בדרך לקריירה או צעד משמעותי אחר בחייהם, אומר ד"ר זאב אורמינר, מומחה לשיקום פה.

הצעד הראשון שרוב האנשים עושים הוא התייעצות עם מנתח פלסטי אך יש לשים לב שהשיניים מהווים מרכיב עיקרי במראה הפנים ולכן פגמים או חוסר בשיניים יכשילו את המנתח הטוב ביותר בדרכו לשפר את איכות חיי המתרפא.

חוסר שיניים יכול לגרום לקמטים ומראה של לחי שקועה מסביר ד"ר אורמינר, כאשר השיניים חסרות, נעלמת העצם התומכת בהם והרקמה הרכה נותרת ללא תמיכה. תוספת עצם ושיניים חיונית לפני כל ניתוח פלסטי מתקן.

לכל אחד מאתנו יש סוג חיוך שונה. יש כאלה שחושפים את החניכיים בזמן החיוך ויש כאלה שבקושי חושפים את קצה השן. הגיל גם הוא משפיע על צורת חשיפת השיניים. ככל שאנו מתבגרים כך אנו חושפים יותר את השיניים התחתונות . את העובדות הללו יש לקחת בחשבון לפני שמחליטים על שינוי צורת שפתיים,לחיים או סנטר.

פרופ' אורמינר אומר, תם עידן המראה הפונקציונלי ברפואת השיניים. החומרים שעומדים לרשותנו היום מאפשרים לנו להציע שחזורים אסתטיים ברמה גבוהה. ניתן לבצע כתרים ללא בסיס מתכתי המשקפים את האור בצורה טבעית ומונעים כל יכולת להבדיל בין שן ללא כתר לבין שן שעברה שיקום. הכתרים האלו עמידים לאורך שנים רבות. כתרים מסוג זה ניתן לבצע גם על שתלים דנטליים וכך להגיע לשילוב אידיאלי בין שיניים לשתלים.

שיתוף פעולה מוצלח בין מנתח פלסטי למומחה לשיקום פתר בעיה אסתטית למתרפא צעיר עם שיניים קטנות ומבנה שפתיים צר ולא סימטרי. בניתוח פשוט נמתחה השפה העליונה, דבר שגרם לחשיפה סימטרית של השיניים. על השיניים הודבקו חזיתיות חרסינה "בסגנון הוליווד" שנתנו לשיניים מראה אסתטי. הטיפול המשולב שיקם את החיוך ואתו את התדמית העצמית של המתרפא.

ליצירת קשר עם מומחה לשיקום הפה

    להתייעצות עם פרופ' אורמינר



     

    פרופ' זאב אורמינר

    מומחה לשיקום הפה, אסתטיקה דנטלית, שתלים דנטליים

    אודות פרופ' זאב אורמינר

    פרופ' זאב אורמינר הוא מומחה לשיקום הפה עם 30 שנות ניסיון ומרצה בכיר בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א. הטיפולים במרפאה כוללים כתרים וסתימות, שתלים, הלבנת שיניים וציפוי שיניים. תהליך הטיפול כולל אבחון מעמיק ותוכנית טיפול מותאמת אישית, המבוססת על ניסיון רב שנים וידע עדכני.

    ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן