שתלים דנטליים עושים רק אצל רופא מומחה

בריאות היא עניין רציני, ולא פחות מכך כשמדובר בבריאות הפה והשיניים. כאשר אנו סובלים ממחלה, מכאוב או בעיה רפואית כלשהי, חשוב לנו ללכת לפגוש רופא מומחה, שייתן לנו ייעוץ מקצועי ויציע לנו טיפולים מתאימים שיקלו על מצבנו ואף ישפרו אותו. בדומה לכך, כאשר אנו סובלים מבעיות בשיניים, חשוב לנו כי הרופא שיטפל בנו, שיתווה לנו את הטיפול הנכון ושילווה אותנו בתהליך הארוך יהיה גם הוא איש מקצוע מיומן בעל מומחיות לנושא.

השתלה של שתלים דנטליים היא תהליך ארוך ומורכב. אמנם מדובר בתהליך שכיח ומוכר, שרבים עוברים בכל יום ויום, אך עדיין יש משמעות רבה לביצוע הנכון שלו ולקבלת הבחירות הנכונות במהלכו.

זה מתחיל באבחון מדויק של מצב הפה, בזיהוי השיניים הדורשות החלפה, בבדיקת עומק העצם המאפשר השתלה ומצב החניכיים וגם בטיפול מקדים של שיננית בעת הצורך. בהמשך התהליך נדרשת עבודה מקצועית ומיומנת בבחירת השתלים הדנטליים המתאימים ביותר ובהשתלתם בצורה הטובה ביותר בפה המטופל, ואז מעקב אחרי תהליך ההחלמה וקליטת השתלים. לבסוף מגיע השלב של התקנת הכתרים על גבי השתלים, ואז המטופל יכול ליהנות מחדש מחיוך יפה ובריא.

על מנת להגיע בהצלחה לקו הסיום וליהנות מתוצאות התהליך במשך שנים, חשוב כי הכול יבוצע בצורה הטובה ביותר, בהתאמה מלאה למטופל עצמו ובהתבסס על הידע הרפואי המתקדם ביותר. את כל אלו תוכלו לקבל רק מרופא שיניים מומחה, שיש לו ניסיון ארוך שנים בעולם השתלים הדנטליים, ושיכול ללוות אתכם לאורך זמן ולעקוב אחר מצבכם.

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

הניסיון שעושה את ההבדל

כאשר אתם בוחרים את רופא השיניים שיבצע את השתלים הדנטליים בפיכם, חשוב שתבחרו ברופא שיש לו ניסיון רב בתחום השתלות השיניים. לא כל רופא שיניים מומחה הוא בעל ניסיון ספציפי בהשתלות, כך שחשוב לוודא זאת מראש. הניסיון בתחום זה מקנה לרופא השיניים את היכולת לצפות מראש כיצד יעבור ההליך, כיצד יהיה תהליך ההחלמה ואילו פעולות ואביזרים רפואיים צפויים להניב את התוצאות הטובות ביותר. כל אלו יבואו לידי ביטוי גם בתוצאות ההליך שלכם.

המומחיות שנותנת לכם שקט

כאשר אתם צריכים לעבור הליך מורכב של השתלת שיניים בפיכם, אתם רוצים שהוא יהיה תחת ניהולו ופיקוחו של איש המקצוע המתאים ביותר, זה שיש לו את ההכשרה והמומחיות המקצועיות הנדרשות ליצירת פתרון מקיף לשיקום הפה.

כפי שכבר כתבנו, שתלים דנטליים הם רק חלק קטן מהתהליך המלא, שמטרתו היא להביא את המטופל למצב הפה הטוב ביותר, ולעתים נדרשים גם טיפולים נוספים שיתמכו בתהליך. מומחה שיקום הפה הוא רופא שיניים שעבר הכשרה מקיפה ורב-תחומית, המאפשרת לו לנהל תהליך שלם של השבת בריאות הפה ותפקודו. כך אתם יודעים כי אתם מטופלים מ-א' ועד ת' ומכוסים היטב.

אתכם גם לאחר ביצוע השתלים הדנטליים

גורם חשוב נוסף בהצלחת תהליך השתלת השתלים הדנטליים הוא המעקב השוטף אחר תוצאות התהליך ותחזוקת הפה לאורך זמן, כך שהתוצאות יישמרו זמן רב והמטופל ייהנה משנים ארוכות של שקט ונוחות. לצורך כך, חשוב שרופא השיניים שמבצע את ההשתלה יהיה גם זה שילווה אתכם לאחריו, יעקוב אחר הצלחתו לאורך זמן ויתווה את תוכנית הטיפול המשלימה או הנוספת שנדרשת לכם. כך תוכלו ליהנות מפרי הצלחת הטיפול לאורך שנים רבות ולהימנע ככל הניתן מטיפולים חוזרים.

בריאות הפה משמעותית מאוד לחיי היום-יום שלנו. אנחנו צריכים להתייחס אליה ברצינות רבה, כמו לבריאותנו הכללית, ולהשקיע בה לפי הנדרש. אז אם אתם נדרשים להתקנת שתלים דנטליים בפיכם, כדאי שתבצעו זאת עם איש מקצוע מומחה, מיומן ומנוסה שגם יעמוד לרשותכם בהמשך הדרך. כי זה מה שמגיע לכם!  

פרופ' זאב אורמינר

מומחה לשיקום הפה, אסתטיקה דנטלית, שתלים דנטליים

אודות פרופ' זאב אורמינר

פרופ' זאב אורמינר הוא מומחה לשיקום הפה עם 30 שנות ניסיון ומרצה בכיר בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א. הטיפולים במרפאה כוללים כתרים וסתימות, שתלים, הלבנת שיניים וציפוי שיניים. תהליך הטיפול כולל אבחון מעמיק ותוכנית טיפול מותאמת אישית, המבוססת על ניסיון רב שנים וידע עדכני.

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן