השתלת שיניים? רק אצל מומחה לשיקום הפה


המראה החיצוני שלנו הוא אחד מן הגורמים המשפיעים על הרושם הראשוני שאנשים מקבלים עלינו. לכולנו חשוב להיראות טוב, להיות נאים ומטופחים ולהציג מראה בריא ורענן, אך בעיות בשיניים עלולות לעתים לפגוע במראה החיצוני שלנו וכתוצאה מכך, בביטחון העצמי שלנו.

חוסר בשיניים הוא אחת הבעיות המשמעותיות בתחום בריאות הפה המשפיעה רבות על איכות החיים ועל המראה החיצוני. שיניים קדמיות חסרות פוגמות במראה בצורה בולטת מאוד, והן גורמות לסובלים מבעיה זאת לוותר על מפגשים חברתיים על מנת להימנע מהמבוכה הכרוכה בכך. גם שיניים אחוריות חסרות פוגעות קשות באיכות החיים – הן מקשות על האכילה ואף גורמות לעתים להפרעות בדיבור, שגם הן עלולות לגרום לבעיות בביטחון העצמי ולהימנעות מאינטראקציות חברתיות.

הפיתרון לבעיית החוסר בשיניים הוא כמובן השתלת שיניים, אך לפני שאתם נכנסים לתהליך מורכב זה, כדאי שתחשבו היטב על השאלה הבאה:

מי מבצע את השתלת השיניים שלכם?

לא כל רופא שיניים מוכשר לביצוע השתלות שיניים. כאשר אתם בוחרים את איש המקצוע שיתכנן את ההשתלה בפיכם, עליכם לוודא כי מדובר במומחה לשיקום הפה שיש לו הידע, הניסיון, ההכשרה וההסמכה לכך (תעודה רשמית של משרד הבריאות).

תחום שיקום הפה הוא למעשה "התמחות על" הכוללת ידע מכמה תחומים שונים בתחום בריאות הפה המקנים לבעל המומחיות את הכלים הנדרשים לניהול הטיפול הדרוש למטופל מתחילתו ועד סופו – מסתימה פשוטה, עבור בבעיות בלסת ועד השתלת שיניים מורכבת. מומחה שיקום הפה הוא בעל המקצוע המנהל את הטיפול בכללותו, ובעת הצורך הוא יפנה את המטופל לאנשי מקצוע משלימים כמו שיננית או אורתודנטית שימלאו את חלקם בתוכנית הטיפול שיצר המומחה. באופן זה מקבל המטופל מעטפת טיפולית מלאה ומושלמת, שבה כל רכיבי הטיפול משתלבים יחד בצורה האופטימלית ותוך מחשבה לעתיד.

כאשר מדובר בהשתלות שיניים, הראייה הכוללת של תוכנית הטיפול חשובה במיוחד. רק מומחה לשיקום הפה ידע לתכלל את כלל הבעיות והפיתרונות לכדי סדר עבודה נכון, להחליט אילו שתלים דנטליים מתאימים למטופל והיכן הם נדרשים ואילו טיפולים משלימים נדרשים לשם כך. לדוגמה, לעתים לפני ביצוע השתלת שיניים נדרש יישור השיניים בידי אורתודנט.

מומחה לשיקום הפה הוא זה שיקבע את מטרות יישור השיניים ויעביר את ההנחיות לאורתודנט, על מנת לשמור על רציפות טיפולית ועל התאמה מלאה בין השלבים השונים בתהליך.

בנוסף לכך, על מנת לוודא את הצלחת תהליך ההשתלה לאורך זמן, ימליץ מומחה שיקום הפה על צעדים המשכיים כגון ניקוי קבוע בידי שיננית ויעקוב אחר מצב הפה על מנת לטפל בהקדם בבעיות חדשות או חוזרות. באופן זה תוכלו לדעת כי השיניים שלכם נמצאות בידיים טובות וכי כל בעיה הקשורה בבריאות הפה שלכם זוכה ליחס הראוי לה, גם אם אתם טרם חשתם בה בעצמכם.

בסופו של דבר, חשוב לזכור כי הצלחתו של תהליך שיקום הפה באה לידי ביטוי בפה בריא שיש לו מראה טבעי ככל הניתן – שתלים המשתלבים היטב מבחינת גודל, צבע והתאמה מבנית, שיניים וחניכיים בריאות, נוחות באכילה ומראה מושלם. בעצם, הצלחתו של המומחה היא בכך שעבודתו כלל אינה ניכרת לעין, וכל שאנו רואים הוא חיוך יפה ובריא, שנראה טבעי לחלוטין.

אז אם אתם חשים חוסר ביטחון או סובלים מבעיות אכילה בשל חוסר בשיניים, אתם לא לבד. פנייה למומחה שיקום הפה שהוא מוסמך ובעל ניסיון היא הצעד הראשון בדרך לפה בריא ולחיים טובים יותר. תחת המטרייה המלאה של המומחה תזכו לטיפול הוליסטי ומקיף שישמור על השיניים, על החניכיים, על הלסת ועל השמחה שלכם לאורך שנים רבות.

ליצירת קשר עם מומחה לשיקום הפה

    להתייעצות עם פרופ' אורמינר



     

     

    פרופ' זאב אורמינר

    מומחה לשיקום הפה, אסתטיקה דנטלית, שתלים דנטליים

    אודות פרופ' זאב אורמינר

    פרופ' זאב אורמינר הוא מומחה לשיקום הפה עם 30 שנות ניסיון ומרצה בכיר בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א. הטיפולים במרפאה כוללים כתרים וסתימות, שתלים, הלבנת שיניים וציפוי שיניים. תהליך הטיפול כולל אבחון מעמיק ותוכנית טיפול מותאמת אישית, המבוססת על ניסיון רב שנים וידע עדכני.

    ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן