שלב שני בדרך לשיפור החיוך: שינוי צבע וצורה של השן

למי שקרא את הפוסט הקודם לגבי יישור שיניים כשלב ראשוני בדרך לשיפור החיוך, עתה נדבר על השלבים הבאים בדרך לחיוך המושלם: שינוי צבע וצורה של השן. אז אם עדיין לא השגנו את אותו חיוך כובש שאליו אנחנו שואפים. אפשר לצרף גם טיפולים שמשנים את צבע וצורת השיניים. כאן מגיע תפקידו של המומחה לשיקום הפה לבדוק אם פתרון של חזיתיות חרסינה מתאים לנו. לעיתים צורת סגירת הפה מונעת מאיתנו את השימוש באופציה זו., במידה ואפשר, פרופ' זאב אורמינר ממליץ על ציפוי חרסינה. זהו ציפוי דקיק, המספק מראה אסתטי וחיוך מושלם לשיניים שנסדקו, הוכתמו או עברו עיוות כלשהו. בשיתוף עם המעבדה, יוצרים ציפוי בגוון המתאים וצורת השן שישתלב עם השיניים הסמוכות. במשך 2 פגישות הצלחנו להתאים את הציפוי הנכסף. בפגישה הראשונה לוקחים מטבעים ומכינים את השן על ידי הורדת שיכבה דקיקה . בפגישה השנייה, מדביקים את הציפוי.

יש מקרים שכתר זרקוניה הוא התשובה למראה אסתטי מושלם. במקרים שאנחנו רוצים לשמר את השן ולהחזירה לתפקוד מלא. גם בתחום התאמת הכתרים וקבלת מראה אסתטי מושלם חשוב שיבצע זאת המומחה לעניין שמבין בנושא האסתטי.  הידעתם שיש סוגים שונים של כתרים ולכולם קוראים כתרי זרקוניה? אלו מהם מתאים לך? פרופ' זאב אורמינר מקפיד מאד בדיוק ההתאמה של הכתר לשן וזאת כדי שהכתר "יישב" בצורה המושלמת, שהחניכיים יקבלו את הכתר ללא דלקות, על מנת ששאריות של אוכל לא יחדרו ברווח בין הכתר לחניכיים, על מנת שלא תהיה נסיגת חניכיים ולא יבחינו בין הכתר לשאר השיניים, וכמובן את סוג הכתר שמתאים בדיוק למקרה שלך.

כתר מושלם וכפועל יוצא גם חיוך צחור, ישר ומלא ביטחון, הוא אומנות של הרופא ושל המעבדה המבצעת אותו. וכאן המקום לציין, שאין לחסוך בעלויות, שכן מה שלא עולה לא שווה, ואצלנו הכתרים מאריכי חיים בפה.

לאחר שהשקענו בכתר המושלם צריך לשמור עליו. ע"י היגיינה אוראלית צריך להגיע לאיזורים שבין השיניים והכתר- באזור המפגש של הכתר עם קו החניכיים. הדרכה של שיננית, ניקוי יסודי אחת למספר חודשים, שימוש בחוט דנטלי מיוחד, קיסמים ומברשת ייעודית. המרפאה שלנו ידועה בהקפדה על שמירת הקשר בין פרופ' זאב אורמינר ובניכם כדי לשמור על החיוך המושלם שהיגענו אליו לשנים רבות

פרופ' זאב אורמינר

מומחה לשיקום הפה, אסתטיקה דנטלית, שתלים דנטליים

אודות פרופ' זאב אורמינר

פרופ' זאב אורמינר הוא מומחה לשיקום הפה עם 30 שנות ניסיון ומרצה בכיר בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א. הטיפולים במרפאה כוללים כתרים וסתימות, שתלים, הלבנת שיניים וציפוי שיניים. תהליך הטיפול כולל אבחון מעמיק ותוכנית טיפול מותאמת אישית, המבוססת על ניסיון רב שנים וידע עדכני.

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן