חוסר שיניים מולד

חוסר שיניים מולד נפוץ בשן השנייה של כל קבוצת שיניים. לדוגמא: השן הלתרלית – שהיא השן החותכת הקטנה יותר, הקדמית. המלתעה השנייה – השן שלפני הטוחנת הראשונה, או שיני הבינה.

לעיתים חוסר שיניים נרחב יותר כתוצאה מבעיות גנטיות. כששן חסרה אזי השיניים הסמוכות לה תופסות את מקומה ולעיתים הדבר גורם לבעיות אסתטיות.

אם חוסר השן הוא קדמי אז אנו המומחים לשיקום נעזרים במומחה ליישור שיניים. אנו צריכים לפנות מקום לשתל שיחליף את השן החסרה או לחילופין, יש להזיז שן אחרת סמוכה שתשלים את השן החסרה.

מכיוון שזו החלטה שיקומית, המומחה לשיקום הפה בקיא גם בתחום הזה של יישור שיניים, יידע שרכש במהלך לימודיו, והוא זה שיחליט על סוג הטיפול.

על פי רוב, כששן אינה מתפתחת, גם העצם שנמצאת סביבה  אינה מתפתחת ונשארת דקה. כשיש חוסר שיניים נרחב הבעיה מורכבת יותר, מומחה לשיקום הפה ינחה וינהל את הטיפול בשיתוף עם מומחים אחרים, להשלמת השיניים החסרות, תוך תהליך בניית עצם, שתלים, כתרים. והכל כדי להשיג תוצאה אסתטית ותפקודית טובה.

פרופ' זאב אורמינר

מומחה לשיקום הפה, אסתטיקה דנטלית, שתלים דנטליים

אודות פרופ' זאב אורמינר

פרופ' זאב אורמינר הוא מומחה לשיקום הפה עם 30 שנות ניסיון ומרצה בכיר בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א. הטיפולים במרפאה כוללים כתרים וסתימות, שתלים, הלבנת שיניים וציפוי שיניים. תהליך הטיפול כולל אבחון מעמיק ותוכנית טיפול מותאמת אישית, המבוססת על ניסיון רב שנים וידע עדכני.

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן