שלב ראשון בשיפור החיוך: יישור שיניים

החיוך הוא כרטיס הביקור שלנו. כולנו רוצים חיוך מושלם ומי שאין לו חיוך מושלם רוצה אותו מייד, עכשיו, מהר, בצורה קלה, ללא מאמצים, ללא כאב, ואם אפשר אז גם בעלות נמוכה

אכן, גם בתחום האסתטיקה הדנטלית הטכנולוגיה והידע הרפואי מחוללים שינויים גדולים. אנחנו יכולים לחייך חיוך עם שיניים לבנות, שניתן להגיע אליהן בצורה קלה. למשל, ע"י הלבנת שיניים ביתית. כל מה שצריך זה פשוט לבוא למרפאה. לבדוק את מצב השיניים ולהתאים סדים. פעולה פשוטה – פרופ' זאב אורמינר לוקח מטבע של הלסתות מייצר במעבדה את הסד, מצייד אותך בחומר המתאים ובהסברים על השימוש, ותוך שבועיים יש לך חיוך מושלם .

יתרון השיטה הזו הוא בעצם בשליטה המלאה של הרופא והמטופל בהגעה לגוון הרצוי. לאחר זמן, אם אחת מהשיניים הוכתמה המטופל יכול בעצמו, ע"י הדרכה שכבר קיבל מאתנו לבצע הלבנה נקודתית.

שיניים עקומות ושיניים עם רווחים פוגמות בחיוך שלנו. שמעבר לבעיה אסתטית יכול להפוך גם לבעיה של סגר. כתוצאה משינוי מנח השיניים  בזמן סגירת הפה .יישור שיניים – זה לא רק לילדים ומתבגרים!!! כל אחד יכול באמצעות עזרים שונים להגיע לחיוך הרצוי.

במיקרים אלו חשוב וכדאי להגיע למומחה לשיקום הפה על מנת שיאבחן ויציע פתרונות .לעיתים הפתרון טמון בטיפול יישור שיניים שיכול להתבצע במספר טכניקות. כמובן שדר זאב אורמינר ימליץ על הטכניקה שמתאימה ביותר. אחת הטכניקות ליישור שיניים היא שיטת האינויזליין, שהיא דרך בלתי נראית של פלטות שקופות המולבשות על השיניים.

בהמשך נרחיב אודות השלבים הבאים בתהליך לשיפור החיוך: שינוי צבע וצורה של השיניים

פרופ' זאב אורמינר

מומחה לשיקום הפה, אסתטיקה דנטלית, שתלים דנטליים

אודות פרופ' זאב אורמינר

פרופ' זאב אורמינר הוא מומחה לשיקום הפה עם 30 שנות ניסיון ומרצה בכיר בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א. הטיפולים במרפאה כוללים כתרים וסתימות, שתלים, הלבנת שיניים וציפוי שיניים. תהליך הטיפול כולל אבחון מעמיק ותוכנית טיפול מותאמת אישית, המבוססת על ניסיון רב שנים וידע עדכני.

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן