שיפור החיוך ושיקום הפה באופן שיחזיק לשנים ארוכות

כידוע, המראה החיצוני כל כך חשוב לנו וכפועל יוצא אנחנו מוכנים להשקיע בו. אחד הדברים הבסיסיים בהופעה שלנו והפריט שמלמד אולי יותר מכל על בריאותינו ואורח חיינו הוא החיוך ובריאות השיניים. מכאן מגיעה הפופולריות האדירה של טיפולי שיניים אסתטיים בשנים האחרונות. אבל גם כאן צריך להיות זהירים, בכל זאת מדובר בגוף שלנו, ולא בכל מחיר נרצה להחדיר לו משהו שעלול לגרום לו נזק.

אז בבחירה שלנו היכן נוכל לבצע את השינוי/שיפור, אנחנו חייבים לבדוק היטב. חשוב לפנות למרפאה מוכרת, מומחית בתחום, בעלת רישיון מוכר של משרד הבריאות. מרפאה שצברה ניסיון רב וידע, על מנת שהטיפולים אותם אתם צריכים יגרמו לחיוך שלכם להיות מושלם, בדקו היטב.

המרפאה שלנו היא בעצם מרפאה המשלבת בין מדע לאומנות , עומד בראשה דר זאב אורמינר  מומחה לשיקום הפה מוכר,28 שנה, ראש מחלקת שיקום בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב, בעל ידע וניסיון עצום בתחום.

אנחנו מציעים מגוון טיפולי שיניים אסתטיים ברמה הגבוהה ביותר. עם המקצועיות, הידע והניסיון של דר. זאב אורמינר, החל מהלבנה וכלה בשיקום ושיחזור של פה שלם.

אסתטיקה היא ההתמחות שלנו, זה סוג הטיפול שאנחנו עושים כל הזמן והכי טוב שאפשר. כשמדברים על טיפולי שיניים אסתטיים אנחנו מדברים על שיקום, ובתחום שלנו ,שיקום הפה.

שיקום צריך להתבצע על יסודות טובים וחזקים. מכאן שגם בתחום שיקום הפה יש להתחיל מהתחלה. באבחון הבעיה בצורה נכונה, מה גרם לה ואיך למנוע אותה בעתיד. אבחון לא נכון של הסיבות להידרדרות במצב בפה, יכול להביא לבחירת תכנית טיפול חלקית או לא מתאימה תוך גרימת נזק לא מודע לכל מערכת הלעיסה והדיבור.

מטופל המגיע אלינו עובר בדיקה מקיפה ע"י פרופ' זאב אורמינר, המתייחסת לכלל מצבו בפה ומצבו הרפואי הכללי. לאחר הצעת תכנית הטיפול והגדרתה מתחילים בביצוע.

שיקום הפה הוא תחום שעוסק בשחזור שיניים בכדי לשפר תיפקוד ואסתטיקה ברמה הטיפולית הגבוהה ביותר. החל מסתימות, כתרים, הלבנת שיניים, ועד לטיפולים מורכבים של השלמת שיניים חסרות, שחיקת שיניים, בעיות סגר, גשרים, תותבות ושתלים. ניתן לקרוא עוד על שיקום הפה כאן>>

פרופ' זאב אורמינר

מומחה לשיקום הפה, אסתטיקה דנטלית, שתלים דנטליים

אודות פרופ' זאב אורמינר

פרופ' זאב אורמינר הוא מומחה לשיקום הפה עם 30 שנות ניסיון ומרצה בכיר בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א. הטיפולים במרפאה כוללים כתרים וסתימות, שתלים, הלבנת שיניים וציפוי שיניים. תהליך הטיפול כולל אבחון מעמיק ותוכנית טיפול מותאמת אישית, המבוססת על ניסיון רב שנים וידע עדכני.

ליצירת קשר ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן